Cornhole.dk/Ærtepose-spil/familie-spil/have-spil/bean-bag-spil/cornhole-2

CORNHOLE.DK

KLAGOMÅL/RETUR

Steg 1: Ta bilder 📾

Vid transportskador Ă€r det viktigt att vi fĂ„r sĂ„ mĂ„nga bilder som möjligt för att kunna reklamera – ju bĂ€ttre bilderna Ă€r, desto starkare stĂ„r vi.

Steg 2: Beskriv problemet 📩

Skriv ner vad som Àr fel med produkten. Ju mer vi vet, desto bÀttre kan vi hjÀlpa dig!

Steg 3: Kontakta oss! 📞

Inom 7 dagar , skicka dina bilder och en beskrivning av problemet till oss via e-post till Info@cornhole.dk

Behöver du anmÀla en skada?

Om du hamnar i den olyckliga situationen att ett paket har skadats under transporten Àr det viktigt att du följer dessa instruktioner sÄ att vi kan hjÀlpa dig sÄ bra och sÄ snabbt som möjligt.

Det Àr viktigt att du tar bilder pÄ:

  • Utsidan av lĂ„dan.
  • Hela lĂ„dan med etiketten Ă€r tydligt synlig.
  • Produkten inuti lĂ„dan.
  • Den öppna lĂ„dan sedd ovanifrĂ„n.
  • Eventuella skador pĂ„ produkten.
  • Hela produkten Ă€r tydligt synlig.

- Ju bĂ€ttre bilderna Ă€r, desto starkare stĂ„r vi ✅

1. LÄdans utsida

Ta en bild pÄ utsidan av lÄdan för att visa eventuella skador. Försök att inkludera allt om möjligt.

2. Hela lÄdan med etiketten tydligt synlig.

NÀsta steg Àr att ha hela lÄdan dÀr etiketten syns. Om etiketten inte syns tydligt kan vi inte identifiera att det Àr rÀtt förpackning pÄ bilden, och dÀrför Àr vi i en dÄlig position vid en eventuell reklamation.

3. Produkten inuti lÄdan.

Ta en bild av produkten inuti kartongen. PÄ sÄ sÀtt kan vi se att det Àr rÀtt produkt och att den Àr i originalförpackningen.

4. Den öppna lÄdan sedd ovanifrÄn.

Bilden av den öppna lÄdan ovanifrÄn Àr viktig sÄ att vi kan se hela produkten.

5. Eventuella skador pÄ produkten.

Ta en tydlig bild av eventuella skador, om det Àr fler skador, ta definitivt fler bilder!

6. Hela produkten Àr tydligt synlig.

Ta en bild av hela produkten sÄ att den Àr tydligt synlig. PÄ sÄ sÀtt kan vi se hela produkten och eventuella andra defekter.

HjÀlp oss att bli bÀttre!

Vi strÀvar alltid efter att förbÀttra oss, och dÀrför hoppas vi att du vill hjÀlpa oss med det, sÄ att vi kan bli Ànnu bÀttre i framtiden. Om du har haft en positiv upplevelse hos oss blir vi naturligtvis ocksÄ glada att höra det, eftersom det Àr din feedback som vi brinner för!

Kontakta oss!

Om det Àr nÄgot du inte Àr nöjd med, tveka inte att kontakta oss via e-post (Info@cornhole.dk) . Vi vill inte lÀmna en enda kund med en dÄlig upplevelse och vill dÀrför gÀrna ha möjlighet att lösa problemet.

GRATIS FLYER

VÄr gratisflyer ger dig en grundlig översikt över cornhole-reglerna, som du kan lÀsa pÄ den hÀr sidan. Om du vill skriva ut ett exemplar sjÀlv kan du ladda ner vÄr flyer hÀr.

Ladda ner hÀr

DANSKT ENTREPRENÖRSKAP đŸ‡©đŸ‡°

I SAMARBETE MED

+1500 NÖJDA KUNDER

LEVERANS INOM 2–4 DAGAR

DANSK KUNDSERVICE 51 77 91 52

BETALNING MED MOBILEPAY

4,8 STJÄRNOR PÅ TRUSTPILOT